ipekkizimm Merhaba kizim 7 aylik ilk kez bebekli bir evde kalacağız. Diğer bebek 1 yaşında ve ani ses çıkardığında kızım ağlıyor. Kızım cok sessiz ve sakin bir bebek bu arada nasil alistirabilirim?
esmerayes ipekkizimm alistiramazsin bence 1 yasindaki bebek cok bagirir ve o sizin bebeginize gore tuhaf gelir gecenlerde bizde eltimlerde kaldik oglum 9 aylik onunki 2 yasinda ve sevinince yuksek sesli guluyo haliyle oglumda korkmustu frekanslari farkli cok bagirmazsa korkmaz
ipekkizimm esmerayes evet evet tam dediginiz gibi cocuk da cok bagirmiyor aslinda tiz ses cikartiyo haliyle ama yabanci geldi korktu baya icli içli agliyo her seferinde. Nasil bi cozum bulsam bilemedim 🤷♀️