Aysun955 biz hepsiburadadan almistik stok icin.paketi bir actim ki delik.bir kismi da dokulmus karton kutuya ince ince.Asla içirmem dedim cunku o mama artik hava almis ve kim bilir ne zamandan beri o sekilde.yetkilisiyle irtibata gectik.delik gelen paket yerine para çeki yatirdilar hesabima. O mamayi vermeyin bence.