İyi aksamlar hanımlar.. 17 aylık oğlum ,13 günlükte bir kızım var. 17 ay önce oğlumu kucağıma aldığımda ilk çocuğum olduğu için tecrübesizdim. Doğduktan 15 gün sonra koliklik sendromu basladi.. öyle tecrübesizim ki kolikligi oğlum sayesinde araştırınca öğrendim. E tabi o sirada ağlama krizlerine çözüm üretmeye basladik esimle.. sadece kucakta emzirir pozisyonunda tüm evi gezerek birde hafif ziplayarak uyuduğunu kesfettik. Bu olay 5.ci ayina kadar devam etti. Kollarim oğlumu tasimaya gücüm yetmeyince hamak aldik..orda uyutmaya basladim. Ha bu arada 4.cu ay atağı bizde kalıcı uyku sorununa yol acti. Saat başı kalkıyordu. Halada öyle:/
Neyse hamakta uyutmakta yaşına yakin sürdü. Çünkü hamaktan ayağa kalkip tehlikeli hareketler yapmaya başlamıştı. Zabdedemedim çünkü hamileydim bide. Bu sefer ayakta uyutmaya alıştırdım. 13.cu aydan su aya kadar ayakta sallıyorum.
Simdi kizimda niyetim sallamadan emzirip pis pis yapıp beşiğine koymak. Uyku egitimine hic duymayan , doğduğundan beri guzel uyyan bebeklerinize nasil bir yol izledinizz.
(Uzun yazdim okumayın diye😄, saka saka siz okuyunda bana bir yol gösterin hanımlar)