Busegokce Dolap o kadar tıklım tıklım ki. Hiç biri giyilmedi, alındı veya hediye gelen oldu. Bunlara fırsat kalmadan bizimki kocaman oldu. Hepsini komple, 70e bırakıyorum.
Busegokce Rknn Sadece pembe LC wakiki tulum giyildi belki iki defa, onun dışında bebeğim küçüktü yaz bebegiydi giyemedi hiç birini. Diğerleri de olmadan öyle dolap bekledi. Ama tertemiz hepsi. 🙏🏻
Busegokce Deletedmom0099 Tilki tulum, 6-9 ay. Keza Haki tavşan tulum da. Diğerleri 3-6 ay uyumlu ama, bebeğin boyuna kilosuna da bağlı.