Edakucukuslu Güzel anneler 7 ay önce doğum yaptım bu doğum parası süt parası meselesinden yeni haberim oldu çalışmıyorum ev hanımıyım nereye başvuruluyor ne kadar bi ücret bu yardımcı olurmusunuz 🙏🏼🙂
yildiz7 Edakucukuslu aile çalışma ve sosyal hizmetler e bebeğin kimliğiyle gidip basvurabilirsin ilk cocuk 300tl olarak yatar PTT den alabilirsin başvuru yapınca ne zaman yaticagini söylüyorlar
Hsrt54 Edakucukuslu doğumdan 1 ay sonra süt parasini aldim 202 tl. Doğum yardiminida aile saglik politikasina bas vurmasi lazimdi esinizin
ArdenTugce Edakucukuslu benim süt parasında hastane doğum kaydı mı ne girmiş otomatik pttye yatmış doğum parasına eşim başvuracak
Hsrt54 Mel62 bağlı olduğunuz ilin aile sosyal yardimlaşmaya gideceksiniz. İsterseniz 170i arayın daha ayrintili bilgi verirler size nüfusla alakali deyil yani