Ayax ben de aynı süreci yaşadım tam 3 aylık olduğunda dönmeyi öğrendi ogünden başladı meme reddi, kesinlikle emmek istemiyordu. Ben ayakta ninni şarkı vb söyleyerek, bazen yatarak ama kesinlikle sessiz ortam olan odasında emzirdim. Şimdi de her yerde emmiyor mecbur kalırsa acıkmışsa emiyor o da etrafa baka baka çok meraklı yine de çok şükür memeyi bırakmadı.