AlpTahaMerve bu arada bizim arkadaş burda. https://ty.gl/bqxiqfs1o
Baya bi araştırdım. Tüyü vs sıkıntılı değl. Ellerinde cırt var.emzik takılıyo. ⅞ aylık oldğunda emziğini takarım. Gece kendi bulur alır diye düşünüyorum.
yumuşacık. Çantaya faln rahat girer gideceğim yere taşıyabilirim.
burda bi yorumda okudum battaniye diye, kuzenimin başına geldi. Yaz kız battaniyeyle yaşıyolar. Battaniye kendinden geçti 😂 geçen seme parka bile götürdü ufaklık 😂