Merhaba güzel anneler,
bebeğimin doğum günü yaklaşıyor ve ben onun da yiyebileceği şekersiz organik pasta yapmak istiyorum. Yapan varsa tarif verebilir misiniz? İnternette muzla yapılmış buldum ama çok bulamaç geldi.. farklı fikir ve yeni tatlara açığım 🙏🏻