Edooo kızlar erken erkekler geç konuşur derler benim kızım 3 buçuk yaşında 2 yaşına kadar hiç konuşmadı ne zaman başka şehire taşındık eşimin teyzeleri var 3 tane hepsinin 3 er çocukları var en büyüğü 17 yaşında diğerleri küçük onlarla hep bir araya geldi birden konuşmaya başladı. Ama mesela benim kardeşim 5 yaşına kadar sadece anne baba dede mama diyormuş babannem hocaya götürmüş hoca okumuş ağzına anahtar sokup cevirdi sonra kardeşim ilk Allah dedi 1 hafta içinde de konuşmaya basladi o zamanlar doktor nedir kimse bilmiyordu