İyi akşamlar, bebeklerim 5 ay 4 günlük oldular. Henüz hoppala ya da yürüteç için erken olduğunu biliyorum üstelik bebeklerim prematüreler ama gelişimleri yaşıtlarını yakalıyor ve ben gerçekten çaresiz kalmış bir durumdayım. Bebeklerimden birisine ya yürüteç ya da hoppala almak istiyorum. Daha boyları kısa ayakları yetişmez ama bilginize daha doğrusu tavsiyenize ihtiyacım var. Siz neyi tercih ettiniz? Hoppala mı, yürüteç mi? Kaç aylıkken kullanmaya başladınız ve günde kaçar dakika kullandınız? Yardımcı olursanız sevinirim, gerçekten inanılmaz derecede ihtiyacım var.