ebraradnn merak etme canım benim oğluş da dpgdugu günden beri yüzüstü yatıyor 5 ay 4 günlük olduk çok şükür bu güne kadar ne gece uyandı ne gaz sancısı çektik öyle yatınca deliksiz yatıyor. Ben de ilk başlarda çok telaş yapıyım gece eşimle nöbetleşe başında bekledik ilk cocuk acemşliği diyelim 😊 ama zamanla Bi sıkıntı olmadığını gördük. Kendi kafasını döndürebiliyprsa rahat edebilirsin ben Bi aylıktı Bi burnunun deliğini kapattım bakalım nefes alamayınca ne yapacak diye hemen irkildi kafasını çevirdi sonra içim rahatladı. Yattııçgı yer çok yumuşak olmasın ki kafasını rahat çevirsin Bi de baş vee göğsünün oldufu kısım eğimli olsun