Boylu0104 Merhaba kızlar 3 ay 1 günlük oldık bugun rota aşısının ilk dozunu yaptırmak istesem geç mi kalmıs olurum bilenler yazabilirmi lütfen
TgcDvc Boylu0104 rotarix zaten 3 ve 5. Ay içinde yapılıyo.. bizde 3 ay 4 gunluk falandı oldu smdi 5 aylık carsamba gunu 2. Doz olucak
merwwe Boylu0104 iyi gecelrr canjm .hayır zaten 2 ve 4 yada 3-5 yapılıyor ben mesela oğluma 3 ve 5. aylarda yaptırdım yaptırabilirsin