antropologanne Mama ile besleniyoruz. Şu an 6 aylık olduk. Biberon alacağım fakat kaç cc lik almam lazım bilemedim. En çok kaç cc içiyorlar ? Küçük alıp elimde kalsın istemiyorum zira ev biberon doldu🙄
asyasare antropologanne kiz 11 aylik 210 cc iciyor yaklasik 1 aydir. ben aventin 260lik biberonlarindan aldim 6 aylikken . 240 in ustune cikmiyor genelde bebekler o civarda bir sey idare eder sizi
Eesay antropologanne doğduğundan beri kullanıyorum ben. Antikolik olduğu için almıştım küçüğünü. Beğenince büyük olana geçtim. Hem gaz olayı yok hem uygun fiyatlı
HamzasMomy antropologanne uzun süre kullanman için 240ml oneririm. Bende oğluma yatarken mama iciriyorum 21 aylık 240ml civarı içiyor.