Busrakeskin Merhabalar, 11 buçuk aylık kızım var. 10 küsür gündür geceleri sabit saat 3-4 gibi uyanıp ağlıyor ya da mızırdanıyor 2-3 saat uyumuyor. Sebebini bulamadım bu durumu yaşayan annelerim var mı neden olabilir acaba? 😔
Hafsa_anne Busrakeskin atak olabilir canım. Birde ayetel kürsi oku bebeğine bol bol. Acaba bebeğin sezeryanla mı doğdu?
Blueypink Busrakeskin diş sebebiyle olabilir.bizde gece aglayarak uyanma dönemindeyiz dişten dolayı şuan.
Busrakeskin Hafsa_anne atak dönemi değil, dişte değil😔 artık alışkanlığa da dönüştü gibi her gece yıldım artık 😓 evet sezaryenle doğdu onunla ilgisi var mı ki 🤷🏼♀️
Busrakeskin Blueypink bizim diş değil ya ne olduğunu çözemedim hala diş döneminde bile 3-4 gün sonra normale dönüyordu artık 3-4 hafta olcak neredeyse 😔😔