Merhaba hanımlar,
Bebeğim 3 aylıkken işe başlayacağım, yılbaşından sonra.
Annem ve babam il dışından evlerini kapatıp geldiler yardıma.
Hamilelik sürecinde tayinim çıktı. Şuan başlayacağım yerdeki amirleriyle tanismadim, yeni bir pozisyonda işe başlayacağım. Hem evde olmaktan çok bunaldım hem bebeğimi nasıl bırakacağım telaşı başladı. Süt sagmaya başladım,
Tavsiyeleriniz var mıdır?