Aysun955 Kızlar mesela elma armut muz gibi meyveler alıyoruz ya hani 1 tane vermek çok oluyoo bölüp streç filme sarıp dolaba koyunca sorun oluyor mu ya ? Besin değeri kayboluyor mu bölününce ?
Vanilya Aysun955 Canım ben valla aynı böyle yapıp bazen buzdolabına koyuyorum. Yoksa Ziyan olacak valla
serebro Aysun955 bende yarısını veriyorum mesela diğer yarısını dolaba koyuyorum tekrar verirken de oğluma o kısımları kesiyorum ince sonra tekrar veriyorum
Aysun955 Vanilya aynen canım bende öyle yapıyorum benimde canım o an yemek istemiyor zaten meyve hiç sevmem ama atılsada günah deveci armut kocaman yani tariflerde bile 1 dilim falan diyooo kararıyor sonra zaten merak ettiğim o şekilde zararlı mu
Vanilya Aysun955 Zararlı olacağını sanmıyorum canım ya. Ben o bölünen yeri de sonra hafif rengi gidiyor kendim yiyorum kızıma vermiyorum. Geri kalanını veriyorum
Aysun955 Mom9 takılmıyordum az önce bir yazıda bakteri ürettiğini söylüyordu merak ettim ne olmuş ki eğer öyleyse bende vermem diyordum ama demek ki herkes benim gibi dolaba koyuyormuş
Mom9 Aysun955 güzel hava almadan sarıp koymak gerek. Çıkardığımızda da kesmemiz lazım açık kalan kısmı