Yesim52 ben aldım tabağı güzel ama bebişler çekip sökebiliyor yani vakum çokta işe yarıyo diyemem. Kaşığını asla önermiyorum çorba vs içilmiyor zor toplanıyor. Ben indirimde olduğu için almıştım tabağı , 2 kaşığı ve bardağına toplam 50 tl gibi birşey vermiştim