Duyguderyaa Arkadaşlar merhaba 2 aylık bebeğim beşiğinde uyumuyor emziriyorum omzuma alıyorum kucagımda uyuyor beşiğe koydugum an uyanıyor sabaha kdar kucagımda beraber uyursak kesintisiz uyuyor ama beşikte uyumuyor bu durum beni aşırı zorluyor ne yapabilirim nasıl alısır neden böyle kucakta uyumak ister ki😞
Emirin_Annesi10 Duyguderyaa benimkide 2.5 aylık oda aynı ayakta sallarsak uyuyo kucağımda saatlerce tutsam uyuyo ama beşiğe koyunca saniyesinde uyanıyor 😒 kucağına alıştırmışsın diyolar e napalım uyumuyorrrrrr
Eylul1811 Duyguderyaa 40 günlüğüz ve aynı sorunu yaşıyorum göğsümde gayet güzel uyuyor beşiğe koyunca çığlık çığlığa 😁
Toprak2509 Duyguderyaa benmde aynı zamanla düzeliyor. Yanıma bile yatırınca uyanıyordu şimdi yanımda yatırıyorum. Zamanla beşiğine geçireceğim. Merak etmeyin düzelir
Duyguderyaa Linamommg yanımda olsa iyi üstümde uyuyor yanımada koysam aynı sekilde uyanıyor sanki iğne var yattıgı yerlerde 😂
Duyguderyaa Emirin_Annesi10 kucaga nasl alısır körpecik bebe kendinden haberş ykk yavruların bence kucaga alısmaktan değil anlam veremediğim bi durum ben hiç kucagmda uyuymadım ki göğüsümde uyudu emerken smdide beşiğee yatmıyoor
[silindi] O sendeki koku, senin sarıp sarmalaman, nefes alış verişin ve anneliğin o bebiş için şuan paha biçilemez. Alıştırma falan yok doğası o :)
Mom626363 O suan hala anne karnini ariyor omuzunda kokun var misler gibi rahat yatarmi hic besikte 😂 saka biyana besige koyunca gazindan uyumayabilir yan yatirmayi deneyin