dlkcnblt 5.ayının içinde oğlum.Bugün tek gözü sulanmaya başladı.Birkaç gün takip edip geçmezse doktora götürücem kızlar balına gelen var mı muayene olan ?
Deletedmom4 dlkcnblt Kızımın öyle oldu sonra kızarıp capaklandi ozaman serum fizyolojikle temizledim bide Dr 2 damla verdi öyle geçmişti
Omertugra20 dlkcnblt bizimde oyle 3.kez oldu ve yaklasik 1.5 aydir var damla kullanip masaj yapiyorum goz kinali tikali dedi doktorumuz gecmiyor illet sey
dlkcnblt Deletedmom4 dha bugün başladı oğlumunda.en kısa sürede götürüyüm bende doktora. Sağolun bilgiler için
Dilos01 Deletedmom4 2 buçuk aylık su an götürdüğüm zaman damla vs verirler mi erken diip eve yollarlar diye çekindim açıkçası göz muayenesi için
Renk 1 aylıkken olmuştu tek gözü. Netira damla verdi doktor. 2 kez kullandık geçti çok şükür bidaha da olmadı.
Deletedmom4 Dilos01 yok cnm olurmu öyle capaklanmasinin bir sebeb8 var tabiki gotursen daha iyi sen muayne için dgeil sikayetin var diye gidiyorsun 2 sini aradan çıkarırsın 🙏korkma ama önemli brisey değil ama götür muhakak capaklaniyorsa vardır bir sebebi
Dilos01 Deletedmom4 göz kanalları tıkalı olabilir demişti sağlık ocağındaki doktorumuz göz muayenesi birde kendi yaptı öyle demişti canim