Esraglnc Kızlar merhaba kızım 3 aylık istanbula gidicez ama ilk kez uçağa biniceği için yapmam gereken birşey varmı binenler bilgi verebilir mi
Hotic Esraglnc HES kodu gerekiyor ama dikkatli gidin çünkü sosyal mesafe denen bişey yok bildiğin yan yana gidiyorsunuz yani
Livaninannesi Esraglnc kesinlikle kulaklara pamuk yıkayın. Uyanıksa emzirin yada emzik emsin. Benim kızım uçaktan indiğimizz gün bağıra çığlığa ağladı. Hastanede aldık soluğu. Beni kide 3.5 aylıktı ozaman
Ldy Esraglnc pamuk falan sakın tıkamayın inerken ve kalkarken emzirin emzik verin emsin yeter . Ben yedi günlükken gittim 3 aylıkken dönmüştüm
munevverusta Esraglnc biz kırkımızı çıkınca binmiştik oğlumla ikimiz Adana’da doğum yaptım İstanbul’a evimize geldik hes kodu ile aldım biletini zaten kucakta götürebiliyorsunuz küçük olduğu için emzirme örtüsü ile uçağın iniş ve kalkışında emzirdim diğer zamanlarda emziği ile uslu uslu uyumuştu eğer tek yolculuk yapacaksanız bebek arabası kullanmanızı tavsiye ederim çok yorucu oluyor kucakta saatlerce taşımak
Livaninannesi Esraglnc valla bi arkadaş pamuk tıkamayın yazmış. Çocuk emzik tutmuyor, o anda karnı da aç değil meme emmiyor. Ne olsun çocuk ağrıdan kıvransınmı? Ben tavsiyemi vereyim de gerisi size kalmış. Fitil yemeden kendine gelmedi bizimki haberiniz olsun.
1prensAnnesii Esraglnc canım yanina sakız al türbülans hem seni hemde bebeğini rahatsız edebilir mutlaka emiyorsa emzik ver ağzına yada emzir bende bebeğimle uçak yolculuğu yaptım uçakta 4 5 tane bebek vardı türbülansta hepsi biden ağlamaya başladı allah razı olsun yanimda oturan bi kadın bana bu tavsiyeyi söyledi şükür ben rahat bi yolculuk yaptım
munevverusta Esraglnc uçakta sosyal mesafe denen bişey yok ama annelere cam kenarı koltuk veriyorlar rahat oluyor emzirmesi vs yanınıza mama almak isterseniz sıvı kısıtlaması mamalarda yok rahatlıkla yanınıza alabiliyorsunuz
1prensAnnesii Esraglnc hayır birşey olmadi iki elim ile kulaklarına pompa gibi bir iki kere bastırdım ama ben sürekli emzirdigim icin hicbir sorun yaşamadık
Aybarsmom00 Esraglnc yarın bende yolculuk yapacağım bebeğimle 4 aylık bu 4 uçak binişimiz olacak sadece uçak kalkarken ya emzirin yada mama verin yutma refleksi yapsın kulakları rahatsız olmaması için
Aybarsmom00 Esraglnc evet evet benim bebeğim zaten mama içiyor evden çıkmadan besliyorum orda beklerken felan açıkmış oluyor oturunca mamasını yapıyorum uçak hareket etmeye başlayınca içiriyorum . Bide sevdiği oyuncağı ilgi olan bişey varsa onu yanınıza alın bazen sıkılıp bunalabiliyorlar.
Esraglnc Aybarsmom00 evet ya bebek arabasınıda almıcam yanıma şimdi el çantası alabiliyoruz dimi yanımıza
Aybarsmom00 Esraglnc evet yanına bebek çantanızı alabilirsiniz bebek arabasını uçak kapısına kadar götürebiliyorsunuz.