Ahh ya sürekli huy değişiyoruz😌 Asla beşikte uykuya dalmıyor, mamasını yerken kestirme yapıyor. İlla kucağımda tüm evi gezerek pişpiş öyle dalabiliyor. Ama ağlayarak baya baya ağlayarak. 😢😢 Çok üzülüyorum bu geçecek mi? Geçer de mi? 2 ay 21 günlüğüz 🧐