Hamile kalmadan önce çok ciddi sigara bagimlisiydim. Günde neredeyse 1 buçuk paket iciyordum. Eşim de aynı şekilde . Hamile olduğumu ogrendigmde en çok sigaradan tiksindm kokusunu duymaya dahi tahammül. Edemiyordum. Ve cok sukur 9 ay boyunca hiç icmedim. Benimle birlikte eşim de bırakmıştı . Şimdi bebeğim 2 aylık ve sanırım hormonlar in etkisi gectikce tekrardan sigara canım İstemeye başladı. Eşim doğum dan sonra hemen içti . Şimdi o içiyor. 😢 bebeğe ne gibi zararı olur sizce içersem.