Merhaba hanimlar, bebegim 6 ay 10 gunluk esim aile ve iki teyzesi aileleriyle tatile gidiyor Bakuden Oguza ki havasi buradan cok farkli soguk ve karli bi yer. Esim cok gitmek istiyor benimse hic gonlum yok acikcasi ama dayisini yeni kaybetti ailesiyle olsun kafasi dagilsin istiyorum yilbasinda yalniz olursak kotu etkilenir aramiz da kotu maalesef..soum su bebekle oyle bir yere gidince nasil bir onlem almam lazim? Hava orda eksilerde burda 3 4 derece. Hava degisikligi nasil etkiler bebegi tercubesi olanlar paylasabilirmi? Tesekkurler simdiden😊