emine2779 valla bence mustela bebekler için pekte iyi değil bence direk kesin hatta ben anlamamıştım neden bu kadar kötü olduğunu anlatamam size çocuğun bütün bez bölgesi mahvolmuştu ne ilaçlar kulkandım doktora aldım geçmedi tesadüf bir gün kullanmadım bepanthol kullandım ertesi gün bir baktım geçmiş