Fatma_52 kizim ilk dogdugunda 2250 gramdi yogun bakimda kaldi 1990 gramla taburcu olduk. sadece ilk 1 ay 1 kat fazla giydirdim.'onda da kundak yapmadim sarip sarmalamadim. 1. ay da kizim 3 kiloya cikinca kendim ne giyiyorsam onu giydirdim. genelde ev 24 derece oldugundan bir kisa kollu zibin uzerine alt ust takim ya da ayakli tulum giydirirdim. yazin 5 aylikti kizim tek kisa kollu zibinla yatar kalkar oynardi. suan 11 ayligiz hala ayni giyinir ben ne giyersem o icine askisiz zibin ustune sweet ve tayt. bebekler sicagi sevmiyor kendinle bir giydir canim