ikiKudurukAnnesi 3 ay 20 günlük kızımı tanıyamıyorum çok huysuzlandı emek istemiyor iki çekiyor çığlık çığlığa ağlıyor yaa neden böyle ne derdi var anlamıyorum çok üzülüyorum 😕
Perimasalim ikiKudurukAnnesi acı yedin mi canjm ekşi falan Sütün tadini değiştirecek şeyler yedin yada içtin mi
ikiKudurukAnnesi Aselinam atak mı yoksa başka bir şeyi mi var anlayamıyorum emmek istemiyor en çok da bu üzüyor beni aç kalıyor gibime geliyor
Aselinam ikiKudurukAnnesi atak canım benim ki de öyleydi zorlamayın kendisi acıkınca emer zaten gecici bir dönem üzülmeyin
ikiKudurukAnnesi Perimasalim inanamayacaksın en son tadına baktım gayet normaldi sagdım sürümü öyle içiyor meme almıyor
emreaysel ikiKudurukAnnesi çok acıkırsa emer diye düşünüyorum bizimki çok acıkınca biberonu veya memeyi Aslan gbi yakalıyor😂
Perimasalim ikiKudurukAnnesi bende o aylarda bilmeden acı yemistim emmemisti sagdim acı geldi resmen bı daha yemedim öyle bir sorun yaşamadık acaba sende mi bilmeyerek yedin dedim cnm
Htckrkybkr ikiKudurukAnnesi büyüme sürecinde sürekli huy değiştirecek adı üstünde büyüyecek. Yani 20 yıllık çocuğunuz değil ki taniyamiyorum diyesiniz. Daha ayrı bir birey olduğunun farkına varamamis bir bebekten bahsediyoruz. Sürekli böyle süreçler yaşayacağız. Hazırlıklı olmaliyiz.
dmlklc ikiKudurukAnnesi 4. Ay atsğı 35 gün sürüyo son 7 gün. Biraz azaldı ama hala devam edıyo. Uykuya direnme kucak isteme ah ah
dmlklc ikiKudurukAnnesi hiç bi bilgim yok gebelde hep altlar cıkar ilk ama bilemedim. Bizim ki de hep el ağzında zombi nene gibi saldırıyo hemen herseyi ağzına atmaya kaşınıyo damakları muhtemelen