Gorkeminannesiii Selam kızlar dişimiz çıktı diş hedigi yapmayı düşünuyorum neler yaptıniz yapaniniz varmı fikir verirseniz sevinirim 😍❤
Arasannesi Gorkeminannesiii hayırlı olsun🌸 biz hiçbir şey yapamadık pandemiden dolayı.kendımiz evde yapalım dedık sonra vazgectık derken öylece kaldı🙂
senamirayds Gorkeminannesiii 6 aylığız 2. dişimiz kendini gösterdi 🤩 maalesef biz de toplanıp bir şeyler yapamadık korkumuzdan 🥺
Gorkeminannesiii Arasannesi saol bebeğim 😊bende babamlardayim bizde kendi aramızda yapalım diye düşündük bakalim nasıl olursa 😇
senamirayds Gorkeminannesiii zaten bebekler bir şeyden anlamıyor kendimiz için kutlamış oluyoruz 😆 yine siz bilirsiniz tabi de vazgeçmek mantıklı ☺️