Eymen190218 Kızlar oğlum 6 aylık sütüm yetmediği için kilo alımı durduğu için mama takviyesine başladık doktorumuz evolvia alabilirsin derdi onu aldık ama daha içer içmez her yeri kızardı.hemen doktorunu aradım bekle 3 gün sonra tekrar ver yine olurSa başka marka dene dedi.malesef yine mamanın değdiği yerler bile kızarıyor.bende başka marka olarak hero baby denedim oda aynısını yaptı sizce neden olabilir doktorumuz Çarşamba gelecek.
[silindi] Eymen190218 inek sütü allerjisi olduğunu sanmıyorum öylr olsa sen peynir yediğin yada süt içtiğin zamanda öyle olurdu. Soya allerjiside olabilir. Mamaların nerdeyse hepsinde soya lesitini var. Golden goat dene
Busralpaslan Smilac kullan . Hiç bir sorun olmuyor çok şükür benim doktorum direk bu mamayı önerdi . Bi dene .
ALYASNB ikos58 aynen bir tanıdığımın başına geldi özel mama kullanıyor belli bir aya kadar devlet karşıladı mama pahalı çok diye biliyorum bebek kaç aylıksa iyice araştırılmalı👍🏻
Eymen190218 [bilinmeyen] canım yoğurt yiyor 5.aydan beri.bende hep süt ürünleri tüketiyorum herhangi bi sorun olmadı bu zamana kadar.bu şekildede olabilme ihtimali var mı ki bi bilgin var mı
Alp [bilinmeyen] bize inek sütü alerjisi olduğundan şüphelendiği için bebelac lf önerdi doktor. İyi de geldi. Bi deneyin isterseniz. Hem diyet mama diye geçiyor. Hem ishali olan bebeklerde kullanılıyor. Laktozsuz olduğu için süt alerjisi de yapmıyor. Hem de şeker oranı az olduğu için bebek anne sütünden soğumuyor.
Eymen190218 Alp canım bizde gittik laktoza alerjisi çıktı bebelac pepti junior verdi doktorumuz inş iyi gelir