merhaba anneler,
16 aylık bir kızım var ve ayak tırnakları İlk çıktığı zamandan beri hep paramparça. ilk zamanlarında emeklediği için kırılıyor diyordum ama 3-4 aydır emeklemiyor ve hala düzelmedi. çok az uzuyor üstelik. acaba bu normal mi? sizde durum nasıl?