Merhaba güzel anneler. Oğlum 2 yaşında yarından itibaren sallamayı bıraktırmayı düşünüyorum inşallah çok amiiinn 😂 bana vereceğiniz tavsiyeler var mı? Biraz korkuyorum açıkçası. Çabuk pes eden ve sinirlenen biriyim. Yarın başlamamın sebebide eşim gece çalışıyor o yokken daha rahat olur diye düşünüyorum. Odasını ayıracağım yeni yatak aldım artık bu yatakta sallanmadan uyuyacağız demeyi planlıyorum sizce bu taktik tutar mı 😂