Bpoyraz54 Kızlar 50 gün oldu doğum yapali 40im cikmaya yakin kanamam bitti abdest aldim daha sonra kanamam çok artti pihtilar da geliyo normal mi doktora gitmeliyim yoksa biraz daha beklemeli miyim
Umutcugunannesi Bpoyraz54 yani biraz daha bekle belki için daha tam temizlenmemistir benimde 40 im ciktikdan sonra ara ara kan geldi adet diye düşünüyorum ama öyle pihtili değildi azar azar gelmişti.bi ağrı sancı yoksa biraz daha bekle gözlemle
Bpoyraz54 Umutcugunannesi ara ara gelse senin dediğin gibi düşünecem ama yoğun geliyor bı hafta daha bekleyim de
Umutcugunannesi Bpoyraz54 yani dediğim gibi icin temizleniyordur.illa 40.gun biticem diye bisey yok devam edebilir bi sure.hem 40 iniza yakin bitmis kanamaniz tekrar olmasi normal.1 aydan fazla olursa gidin bence doktora
Nisababy Canim benim de öyle oldu kesilmisti bi anda çoğaldı benim karin ağrım da oldu sanirim adet. Ve halen bitmedi. Bugün doğum yapali 47. Günüm