Kubrasolmmaz benim de oğlum 5.5 aylık olucak, aynada kendıme bakmak dahi istemiyordum yemenin sonu gelmıyor ye ye ye yeter dedim kendime 3 hafta oluyor sağlıklı besleniyorum abur cuburu zararlı herseyi bıraktım bebeğimin durduğu akşamlar spor yapıyorum 4kilo gitmiş bile emzirmekte avantajımız bence bebeğim de huysuz şu sıra hep ayaktayım etkisi var yani. Bu istikrarla devam edicem inşallah kendime 3 ay verdim. Siz de yapabilirsiniz bir kere başlayınca devamı gelıyor