Mltmdfn Başlıyorummmm Deliler gibi kitap okumayı,bitirmeyi çok özledimmm. Ah nerede o sürükleyici romanlarım, kargodan dört gözle beklediğim kitaplarım,heyecanla İstediğim saatte açıp açıp okumalarımmm😭💜 Gelin özlediklerimizi paylaşıp-ağlaşalım 😂
2balbiranne Mltmdfn kızıma kitap okuyorum ama kendime ait sabaha kadar uyku problemi olmadan içinde kaybolacağım Romanlar okumayı özledim.
Ealisya Mltmdfn buz gibi havada dışarı çıkıp sıcak salep içmek kitap okumak deliksiz uyumak uzun uzun banyo yapmak konu minnoşum olunca hepsi boş geliyor kokusu yeter cennetimin hasretimin kızım büyünce yine bunları yapabilirim. ☺️
MerveDefnee Canım istediğinde gezmeye gitmek için hemen hazırlanıp evden çıkmam şimdi ise önce bebek hazırlanır 😬
Mom93 Mltmdfn Uykuu ve rahatça gezebilmek ne bileyim dışarı çıkınca evde seni bekleyen bir minnoş yoktu rahattin ancakkk oğlumu çok seviyorum ya böyle şikayet eder gibi oluyor vicdan yapıyorum o iyiki var ondan önce hayatım anlamsizmis
Deletedmom5284 Mltmdfn hiçbişeyi özlemedim desem 😅 hiçbişey değişmedi hayatımda sadece daha renkli oldu 😍
Bebegim_28 Mltmdfn birinci öncelik çoğu anne gibi uyku tabi ki 😬 ikincisi istediğim gibi temzilk yapabilmek plansız dakika hesabı yapmadan 😊son olarak biri gelince yada bir arkadaş rahat rahat oturup sohbet etmeyi çok özledim
Umutum1 Mltmdfn 1-uyku 1- rahat temizlik yapmak 3- eşimle Pazar kahvaltısı 4- film izlemek 5-sıcak çay/yemek bu böyle uzar gider ama hiç biri oğlumun verdiği mutluluğu vermez yinede onlar sadece ufak özlemler 🙃🥰
Yasemila Mltmdfn ilk başta uyku ve sebepsizce boş boş geçip televizyon izleyerek gece yarısına kadar oturup sabaha kadar nasıl olsa zaman var uyurum demek 😂😂😂
seymaensar16 Mltmdfn kimse rahatsız etmeden tv izlemek istiyorum odaklanmak gözümü saniye ayırmak istemiyorum 😂 kesintisiz uyumak istiyorum 🙂 İstediğim saatte başlayıp istediğim saatte kitap okumayı bırakmak istiyorum 😊 saatlerce oturduğum yerde kalmak istiyorum (oğlum oturmama asla izin vermez sürekli kaldırır) 😊 Gezmek istiyorum şuursuzca nereye gittiğimi bilmeden (bu oğlumlan dolayı değil pandemiden dolayı) 😂
Rivadan_35 caglaras neden şarap. İçebilirsiniz ben içiyorum. Hamileykende doğumdan sonra da günde bir kadehten birşey olmaz ki.