Tanemimm Hanımlar yatak odam hep 23 derece. Hangi tog uyku tulumu almalıyım? Ve içine nasıl giydirmeliyim? Bebeğim 9 aylık hep üstünü açıyor. Uyku tulumu almak zorunluluk oldu.
defnesmomm Tanemimm bizim evimiz 20-23 derece arası değişiyor. 2.8 tog aldım LCW den. İçine uzun kollu pijama takımı giydiriyorum.
Hotic Tanemimm o sıcaklıklarda hemen hemen oğlumun odası da. LCW den 1.7 tog olanı kullanıyoruz içine sadece kısa kollu ve ya uzun kollu zıbın giydiriyorum bizimki pek sıcağı sevmez ve cok terler
Koalina Valla tog mog bilmiyorum ben canım ama iki tane lcw tuşumu var aşırı memnunum sabah sıvacık çıkıyoe kızım içinden