Hanimlar merhaba oğlum 17 aylık. Yaşıtlarından veya daha küçük bebeklerden ya da arkadaslarimdan cok çekiniyor. Sürekli dibimde. Gıkı çıkmıyor çocuğun. Ya zarar veriyor saçlarını çekiyor ya da yanmdan ayrılmıyor. Bu normal mi? Pedagogla görüşmem gerekir mi. Tecrübelerinizi paylaşırsanız çok memnun olurum. Sevgiler.