Merhabalar güzel anneler, bebeğim 3 aylık kontrolünde 600gram almıştı, 4ay kontrollünde ise 500gr almış arıca 20gündür falan ıshal ve kokulu kaka yapıyordu ben rota aşısından olabilir diye cok önemsemiştim ama gaita (kaka) araştırması yapıldı kan yok ama mukus ve lökasit çıktı dr. Alerjiden süphelendi bu ayki kilo alımına göre detaylı bakalım dedi konu hakkında bilgisi ya da tecrübesi olan var mı acaba😔