6 ay 6 günlük olduk, ek gıdaya geçtik, önce anne sütü sonrasında sabah kalhvaltısı ( avokado, labne peyniri, ev yapımı yoğurt, yumurta sarısı, ceviz, muz) , öğlen için sebze çorbası ya da bebek tarhanası, akşam da bazen bebek muhallebisi ile kapanış. Arada mama veriyorum azcık. Gaz problemi oldu çok fazla😔 uyumuyor gece de direniyor sanırım atak haftasında aynı zamanda, sizlerde nasıl durumlar? Tavsiye tarif alabilirim☺️