Simgeee benim de göğüs ucumun bitişi yoktu hastanede ki ebe silkon uc aldırdı eşime onu takip içine biraz mama koyuyordu şırıngayla bebeğim öyle tutuyor du hastaneden çıkınca evde de devam ettik şükür göğsümün ucu çıktı bebeğim o gogsumu de tuttu yoksa göğsümün birini hiç tutmuyordu sonra silikon ucu bıraktım ben devamlı onun hijyenliginide sağlamak gerekiyordu çünkü