Kızlar merhaba, görümcem covid oldu 10 gun karantinaya girdi dün bitti karantinası ve çocuğumu sevmeye geldiler kaynanamla akşam sırt ağrım başladı ve hala devam ediyor çok şiddetli değil ama birde dün banyo yapıp balkonda oturmuştuk hava güzel diye acaba hava mı çarptı düşüncelerdeyim test yaptırmalımıyım