4.ay atağında benim bebeğimde emmeyi bıraktı.ve çok sancılı bir süreçti.aynı zamanda kolik olduğu için,gazı dikken çıkıyor diye kucakta gezerek sırtını pıtpıtlayarak uyumaya alıştı.şuan 14 aylık yaklaşık 11.500 kg ve hala ayakta gezerek kucakta sallanarak uyuyor.inanın işkence,en kısa sürede benimde vazgeçirmem gerekiyor uyku eğitimine başlayacağım bu yüzden.hala da gazı bitmiş değil.ne yapacağım bilmiyorum.