premses_annesi hıc duymadım cnm kullanan vardır mutlaka kızım 2 bucuk aylık pişik kremını hep aynı kullandım gogus kremınıde arada kullanıyorum memnunumda
Retina Başlarda göğüs için lansinoh ama yetesiz geldi garmaston pomad kullandım oda kesmesi ayca çekirdğei jeli şifa oldu.pişik önleyici krem sebamed ara sırada sudokrem dedtekliyorım hiç pişik olmadı