DefneMiray_26 altı üstü erken mi diye sormuş arkadaşımız. Fikirleri almak istemiş hemen ne bu atar gider ne bu yanlış yapıyorsun derken dai sinirli sinirli konuşmalar. Ben kendim şahsen 13 tane delik var iki kulağımın da toplamın da. Çok ta seviyorum küpe takmayı ki şimdi bakıyorum da kolay kolay kulağında küpe olmayan yok. Dudağımda piercing kulağımda piercinglerim bayılıyorum anneme iyi ki deldirmişsin en azından ilk küpe deldirme masrafından kurtarmışsın beni diyorum gülüyor 🤣. Ben kendi kulaklarımı kendim deliyorum ama kızımda vakti gelince gidip sağlıklı bir şekilde yerinde deldireceğim kendime yapıyorum da kızıma ayyy dokunmamam delinir iken ağlarım 🤦🏻♀️🤣Benim 21 aylık bir oğlum var hep hayalimdi kızım olursa deldireceğim kulaklarını diye 56 günlükte bir kızım oldu 🤲🏻 Vakti gelince hemen deldireceğim istemiyorsa takmasın küpe zor birşey değil bence 🤷🏻♀️. Ama anasına çekerse ooooo değil benim deldirdiklerim kendisi koşa koşa gider deldirir 🤣🤣. Bence istiyorsan deldir kuzum istemez ise takmasın küpe ne var yani bunda gören de çözümü yok sanacak , ister deldirin ister deldirmeyin ama biz kızlarımız da hayaller kurup o hayalleri gerçekleştirmek istiyoruz , biz size deldirin diye tutturmuyor isek sizde bizlere deldirme derken atarlı giderli konuşamazsınız. Boşver kuzum sen millete danışma her kafadan ayrı ses 🤦🏻♀️. Onlar deldirmesin yanlış bulsun bizde deldirelim beğenmezler ise takmasınlar bu kadar basit🥰