DefneMiray_26 Merve2756 bnm.kizimda 4 bucuk aylik surekli el ayak islak gibi sebebi ne acaba belki bilen vardir
LadyD Evet soğuk soğuk terli hep😓 2 bucuk aylık benimki. Uyudugunda sıcak sadece, gün içinde hep ıslak. Doktora sorduk hiç üstünde durmadı cok hareketli ondan dedi. Benım oğlum gercekten de aşırı kıpır kıpır eller ayaklar. Belki ondandır bilemiyorum.
Elactus Bizimkide öyleydi ayakları ıslak gibi oluyordu ince çorap giydirdim düzeldi bence terden oluyor bizimki özellikle emerken çok terliyor
Aselmir Genetik bence benim oğlum da öyleydi 6 yaşında hala eli ayağı terler doktora gittik bi sürü tahlil yapıldı her şeyi normal genetik dedi doktor gerçekten eşimin de öyle kızım var şimdi onda yok mesela