Janss gittim kabızlıkdan dolayı sertleşme var dedi ben kesin dikişler açıldı diye gittim sürekli öksürüyodum çünkü hasta olmştm çokda incelemedi ama sertleşme var dedi batikon kullanıyorum ben cnm ama her büyük tuvalet sonrası vücudumu yıkıyorum ve her büyük küçük yuvalet sonrası batikon sıkıyorum oda iyi gelmeyebilir ozmn