Irem_16 Zaten uykuyu seven bi çocuk değildi ama 3 gündür asla uyumuyor öğle uykusunu böylelikle erken yatıyor ama bana akşam olmak bilmiyor 🤯 (22 aylık) Bu aylarda bırakan oldu mu aranızda? 🌸
ikibidikinannesi Irem_16 oğlum o aylarda uyumak istemiyor zorla uyutsam da gece uyumak istemiyordu doktora sorarak 24 aylıkken bıraktık 29 aylık oldu hala uyumaz gündüz ama akşam 9 gibi yatar sabah 9 gibi kalkar canım
NaimeYilmaz Irem_16 2-3 ay oluyor bırakalı 2,5 yaşında. Öncesinde ara ara bırakmaya meyillenmişti ama uyuttuğumda uyuyordu.
Nebicimanne Irem_16 23.5 aylık bı süredir zorlaniyorum uyusa da 45 50 dk kadar uyuyor galiba yavaş yavaş bırakıyor ben üç yaşına kadar uyusun isterdim gelişimi açısından iyi olurdu hem dinlenirdi bı poposu döşek görürdü
Irem_16 ikibidikinannesi bizim saat 9 zor oluyor 8 buçuğa kadar oyalayıp yatırdığımızda sabah 9 buçuk gibi kalkıyor 🤗
Misterious 21 aylık sadece babasıyla uyuyor başka türlü uyutamiyorum annem babam ve ben perişan ediyor bizi saliyoruz bı yerdens onra bu seferde akşam üstü çok huysuzlaniyor gece de çok uyanıyor babası gelebildigi günler gelip uyutuyor bilmiyorum ne yapacağız
ikibidikinannesi Irem_16 e çok iyi. İlk günler benim oğlumda çok erken uyuyordu ama bir yerden sonra vücut alışıyor şu an 9 a 9 uykusu yetiyo ona bence
Nebicimanne Irem_16 sorma ya sabah hayretle izledik basimiz döndü hergun nasıl dayanıyor küçük bedeni aklım almıyor 😂
Irem_16 ikibidikinannesi bende ondan korkuyorum işte eğer öğle uykusunu kesersem ve bu düzene alışıp daha geç yatmaya başlarsa İnan sabrım kalmıyor şuan evde eşim olduğu için daha kolay geçiyor 🤔
Irem_16 ikibidikinannesi yani gece 20.30 yatıp sabah 09:30 kalkıyor dediğim deliksizde değil gece en az bi 3 kez kalkıyoruz 😄😄🤦🏻♀️
ikibidikinannesi Irem_16 yok bizde uyanma yok şükür gece kesintisiz sadece şu an son 2 dişi kaldı onun için uyanırsa uyanıyor hemen geri uyuyo zor oluyo cidden gün içinde hiç uyumaması ama napalım
biryavuzkusu Irem_16 benim oğlumda 25 aylık olmak üzere 2 aydır her gün öğlen uykusuna direniyor. Öğlen uyutuyorum akşam uyumak bilmiyor gece 1 e kadar uyumuyor. Uyutmasam gelişimi açısından sıkıntı olur diye düşünüyorum. Hemde 5 ten sonra çok huysuzlanıyor. Bazen 7 de kendi bayılıyor artık. 9 a kadar oyalamak çok zor. Valla deli olucam bende bırakan varsa bende bırakcam 😂