Mervesb Hanimlr saglk ocaginn verdigi damla bitti bebegim icn tekrar veriyolrmi acaba yksa daha kullnmicazmi bunu biz?
Yunus_Aras Bende kullanıyorum 3. Alışım bu. Doktorum 1 sene boyunca kullanmam gerektiğini söyledi bizde öyle yapıyoz şuan
DilaraYigit1 Sağlık ocağına gidince isteyin ama içeriği temiz değil o damlanın, ayçiçek yağı ve paraben var içinde . Temiz içerikli damla kullanma imkanınız varsa eczaneden alın yada doktorunuza yazdırın
Esma9442 DilaraYigit1 evet benim doktorumda öyle dedi onu kullanma probiyotik içeren bı bac damlasını önerdi
turansmom Mervesb ocean 400 gayet iyi içeriğide temiz biz onu kullanıyoruz. Saglık ocağının verdiginde paraben var o yüzden bıraktık. Oceanı doktor yazmıyor yalnız 40 50 lira gibi bir fiyatı var yani baya bir iki ay falan yetiyor damlası.
Birceninannesi Mervesb pedia d kullanıyoruz gayet memnunum içinde zeytinyağı varmış kabızlığa da iyi geliyo