H-123 Adetim 14 gün gecikti 7aylik kızım var adetim 10 gün gecikince test yaptım negatif cıktı yarın tekrar yapacam neden böyle oluyor ya stresten oldum
Okur H-123 canım yenı doğum yapmış sayılırsın bir yıl gectıkten sonra düzene gırıyor adet benım 20 gun gecıkmıştı düzensız olur korkma rahat ol😘
kivircik_annesi26 H-123 panik olma canım ben emzirmiyorum bende çok korktum 2 hafta gelmedi sonra geldi 🥰
birkuzuhikayesi O zaman dert etme daha düzene girmemiş adetlerin . Hem 10 gün sonra testte çıkardı olsaydı
Baharuras-21 Okur ya benimde 3 gün gecikti acayip stres yapıyorum normalde hep düzenlidir 40 ımdan sonra d hep adet oldum 6 aylık kızım var hiç adet ağrısıda yok korunuyor eşim ama sizce test yapimmi korktum valla ya