Allahimbennaptim nöroloji muayenesinde doktor el ayaklarını oynatmaya çalışırken bebek kendini kastı. Doktor kaslarını açması İçin fizik tedavi desteği almam gerektiğini söyledi. Bebeğim sürekli ellerini yumruk yapıyor uyusa bile uykusunda o yumruk hiç açılmıyor kaskatı bi halde kalıyor. Eklem yerlerinden oynatırken herhangi bir uzvunu çok zorlanıyorum resmen kitliyor kendini. Bunların açılması gerekir ilerde her konuda sıkıntı Yaşar dedi çok kafama takıldı acaba var mı böle bi sorun yaşayan