Benimde kızım 2 bucuk aylık iki kere post açtım bununla ilgili 2.ay atağı mı ne varmış oluyormuş bebeklere. Bende üç mama değiştim biberon değiştim kaşıkla verdim yok içmedi birde benimki sadece mamayla besleniyor anne sütü de almıyor. 6-7 gün oldu hala aynıyız eziyetle yediriyorum 30-40 cc içip bırakıyor 🤦🏽♀️