aynisi yaşadım 7 buçuk aylik hala tıkanıyo bazen benimkinin tanzigi hala geçmedi ama 3 aylıktan sonra nefeslerini kontrol altina aliyorlar öncelikle sakin ol tıklandığında ne kdr sakin olursan bebekte o kadr tez toparlar kendini inan esim bana cok kizardi sakin 0l falan diye ama iste insan korkuyo ben hâlâ yatarak emziremiyorum ama bsey olmaz korkma yani hemen ters çevirip sırtına vur bide geri yaslan emzirirken